hoflejjens

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Apan Sofie - 25 januari 2011 21:27

aa tja!

var till stan idag å var på estetiska programmet Media, men några vänner:) Det var faktiskt kul. ffast lunchen var inge vidare om jag ska vara ärlig, det gick ju att äta men det såg ut som gegga med köttfärs och makaroner xD

efter allt så gick jag och Rebecka på stan!

(klicka på bilden för att se större!)

    

Present till mamma & väska på accent.

sedan så köpte jag en Foundation & marcara. Fick inte upp några bilder med jag hoppas att det blir bra.

En volume million lashes (extra svart) mascara och en Loreal prais true match foundation typ:)

sen förut så var jag på UG!  Vi satt mest och pratade:) och jag vet fortfarande inte vad jag ska söka i tredje handsval.

Har ni funderat på något? :P

/sofieannaling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Ling heter jag och jag bor i en liten by som Heter Hammarstrand som ligger i jämtland. I min blogg kan ni läsa om mig och lite annat! Jag uppskattar om ni lämnar en kommetar eller ställer en fråga om ni undrar något:D
/sofieannaling

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards