hoflejjens

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Jag måste nog ta å lära mig:P

Av Apan Sofie - 6 januari 2011 23:00

aa tja!

jag tänkte uppdatera lite innan jag går och lägger mig:P Imorgon hoppas jag att det kommer bli en rolig dag:P Men vi får se! Men det är ju folket som göra allt det roliga säger dom ju så de lär ju bli roligt! Imorgon ska jag faktiskt på filmkväll med mina kära vänner! Jag hoppas att det blir kul:P Vi har inte kommit på någon film ännu men det kommer bli någon rolig:) Hoppas jag:P I alla fall så i morgon runt mitt på dagen någon gång kommer Rebecka hit. VI tänkte titta på lite narnia, vi har faktiskt inte tittat på den andra filmen ännu, prince... någonting x)  Vet inte hur det stavas, aja anyway så ska hon även sova hos mig, hoppas jag:P Och äta här med:P  Det ska bli kul!

Jag kan ju berätta vilken/vilka film/filmer det bli i morgon:P

Avslutar med en bild på mig och Rebecka!

btw ni ser även min söta Svampbob ballong jag har på väggen! HAa älskar att vara med på kort:)  Och btw jag fick även en svampbob mugg i julklapp av Rebecka! Hon är så söt! TACK!

  

Jo juste, btw jag har färgat håret!;)


/sofieannaling

 
 
Ingen bild

rebecka

7 januari 2011 12:02

kunde du int hitta en fulare bild eller? :/..

 
Ingen bild

k

7 januari 2011 21:59

ska hon i blont inte le lite hon ser ju helt random ut

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Apan Sofie - 29 januari 2011 15:10

aa tja! Jag har funderat på att börja blogga dagligen nu för jag har märkt att dom dagarna då jag uppdaterat har jag ungeför 10-15 besökare så jag tror faktist att jag vill det xP Men i vilket som så sitter jag hon Rebecka nu och jag väntar på att ...

Av Apan Sofie - 25 januari 2011 21:27

aa tja! var till stan idag å var på estetiska programmet Media, men några vänner:) Det var faktiskt kul. ffast lunchen var inge vidare om jag ska vara ärlig, det gick ju att äta men det såg ut som gegga med köttfärs och makaroner xD efter allt så...

Av Apan Sofie - 21 januari 2011 20:17

aa tja! Jag är ovlanligt trött idag, och jag har lite ont i huvve, hehe. Men jag överlever, på tisdag ska jag in till stan och gå på Wargentin skolan och titta på Media programmet:)  Hoppas det blir kul, och sedan på Onsdag så för vi se om jag ska ...

Av Apan Sofie - 19 januari 2011 22:03


Aa tja! Det var ett bra tag sedan jag uppaderade men jag har så mycket i skolan jag ska göra! Vi håller på med ett arbete som heter Asien nu och det är as drygt och sedan så nästa vecka så har vi prov i geografi. Så det är segt. Plus att jag kan in...

Av Apan Sofie - 5 januari 2011 16:37

aa tja! Jag har inte bloggat sen jul, och jag  har faktiskt ingen anledning till varför så jag får försöka komma på någon senare;) I vilket som så tänkte jag uppdatera idag efter som att det är ett nytt år och jag hoppas verkligen att eran start ...

Presentation


Sofie Ling heter jag och jag bor i en liten by som Heter Hammarstrand som ligger i jämtland. I min blogg kan ni läsa om mig och lite annat! Jag uppskattar om ni lämnar en kommetar eller ställer en fråga om ni undrar något:D
/sofieannaling

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards