hoflejjens

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Apan Sofie - 19 januari 2011 22:03

Aa tja!

Det var ett bra tag sedan jag uppaderade men jag har så mycket i skolan jag ska göra! Vi håller på med ett arbete som heter Asien nu och det är as drygt och sedan så nästa vecka så har vi prov i geografi. Så det är segt. Plus att jag kan inte fatta hur folk i min klass blivit klar med 10 jobbiga och ganska svåra kapitel på unegär en vecka om inte mindre:O Jag har liksom bara gjort 5 ochendel andra är bara på kapitel 1. De tär hel sjukt otroligt. Sedan så ska vi göra något med Thaimat också, som om jag kan det? Aja i vilket som så har vi även en annan dator nu och det är också en av anledningarna varför jag inte uppdaterar. Men Idag så gick jag med i Isabelle Strömbergs tävling om att vinna ett smycke och jag tänkte att jag kunde säga det i bloggen:)

http://isabelles.nu/?p=5893 

Länk till hennes inlägg! Om ni inte är med så borde ni bli det:) 

Jag ska avsluta med en bild som jag tog i årskurs 6 tror jag att det är! :)

btw tjejen bredvid är min kompis Isabelle!   

  

Ser ni några skillnader? Det gör jag! Btw, ser ni vem som är vem? :)

Hehe hoppas att ni har något att klura på nu;)

Hörs hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Ling heter jag och jag bor i en liten by som Heter Hammarstrand som ligger i jämtland. I min blogg kan ni läsa om mig och lite annat! Jag uppskattar om ni lämnar en kommetar eller ställer en fråga om ni undrar något:D
/sofieannaling

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards