hoflejjens

Alla inlägg under december 2010

Av Apan Sofie - 23 december 2010 19:02

aa tja!

Vill bara passa på att säga GOD JUL till er alla!

Snart så börjar Bingo lotto och jags ak typ hjälpa mamma och pappa med något, och sedan om ett tag ska jag nog bära upp julgranen! :)

MEn nu må jag kila!

GOD JUL!!!

  

/ sofie ling

Av Apan Sofie - 23 december 2010 09:27

aa tja!

klev upp kvart över sju idag, är sjukt trött och jag kunde inte somna om. Inge kul alls,  under denna vecka som nu har varit i 4 dagar har jag klivit upp kring 7 snåret. Äre kanske för att jag är van vid det varje dag förut då jag skulle gå till skolan eller vad äre? Aja, får väl hoppas på att jag kan sova ut i morgon i alla fall. Det är ju torttsallt dagenföre dopparedan idag:D Vilket innebär att i morgon är det julafton. Som nästa alla barn och vuxna längtar till tror jag:)

  

Jag bestämmde mig för att ladda upp en fin bild på fina tjejer från nobel

Rebecka,Gabrielle och Frida.

Igår var det ju inte precis som räknat. Vi pyntade aldrig julgranen:((( Men vi ska göra det idag efter att mamma och pappa har handlat julmat och julklappar:D

Sedan ska jag nog inte göra så mycket idag.

seg dag!




/sofie ling

Av Apan Sofie - 22 december 2010 08:40

aa tja!

Har inte skrivit på ett bra tag nu, har faktiskt inte haft tid. Denna vecka har jag inte gjort så mycket ju, men då jag vill skriva kommer alltid något ivägen. Idag kommer jag inte ha någon mer tid till att skriva, hehe  vi ska städa hela lägenheten idag. Och vi ska klä julgranen och kanske lägga paketen under den! Det är typ det roligaste med Julen:D

Jag kan lägga upp en bild på mig och becky som vi tog i måndags:)  Jag tänkte lägga ut den då men vi fick ingen tid över! <3

    

Hehe!  roliga bilder!

Sorry Findus för bilden och bli inte arg! <3


/sofie ling

Av Apan Sofie - 18 december 2010 15:35

   aa tja!

JAg har ite skrivit på länge, men jag har varit med Rebecka så jag har inte haft så mycket tid om jag säger så. Men jag skriver idag ju.

Under denna vecka har jag inte gjort särskillt mycket, igår hade vi trippelbolls final med skolan, 9an  vann:) Sedan så  idag fyller Rebecka "findus" Wikander år!

Grattis till henne!<3 Sedan så i morgon ska jag och Rebecka baka Ischoklad till Öppethus:D Hoppas det blir bra:D Och på måndag får vi även reda på jul betygen:D  Det blir nice!



/sofie ling

Av Apan Sofie - 15 december 2010 19:40

aa tja!

har inte skrivit på ett tag nu, och det kanske märks, men jag har faktiskt inte haft tid till att uppdatera. Och jag har inte funnit någon bild på luciatåget ännu, eller jo det har jag men inga bra:P Och inga på alla:P Men jag har en bild på mig innan jag for, dock har jag bara glittret på skallen men det lär ju funka eller?

  

  

SÅ såg jag ut, en stor bild på mitt öga och en liten på mitt ansikte för jag är så ful.

JAG vill även säga att jag får VG i engelska till julbetygen, jag är överlycklig att jag iaf tyckas höjja 1betyg iaf vad jag vet än så länge, men då jag får mian betyg lovar jag att jag ska skriva upp det:D

JAg har även börar kolla på en Serie med mamma:) ANGEL heter den, handar om vampyrer och demoner osv:) Jätte bra!

Jag avslutar med en bild som jag tog på nobelen:)  

Nice huh? :)


/ sofie ling

Av Apan Sofie - 14 december 2010 09:43

aa tja

Sitter just nu i Caféterian, jag och bella har super kul:)  not-.-' Igår i kyrkan så gjorde all bra ifrån sig, och tyvärr så har jag inga bilde rpå mig -.- men jag kan försöka fixa fram några på lucia tåget via Facebook:) Många snygga bilder. Då kan ni även få se dne falska och dåliga Lucian. Hon fick stearin i ansiktet två gånger, rätt åt na. Fast jag tycker synd om Anna, hon vart helt svimmfärdig och fick lågt blodsocker, stackaren:( Plus att igår frick jag jätte ont i min fot, den värker hela tidn, inte kul hoppas ni lider med mig nu:)


/ sofie ling

Av Apan Sofie - 13 december 2010 17:09

aa tja!

sitter med Bella nu och försöker få tag på Findus, hon sa att jag skulle ringa na. Och då jag ringer så svarar hon ej;) Liite komiskt!

Ikväll ska vi ha luciafirande för föräldrar syskon osv. Kommer bli fett kul.

Och idag då vi var på Bjökhammar gick det super bra, alla var verkligen jätte duktiga och ikväll kommer det gå ännu bättre:) Jag får hoppas på att Bellas mamma tar kort så man har lite bilder i alla fall. Annars så får Mamma ta kort på mig och Bella innan vi far:)

Men vi höres senare^^

vi avslutar med en bild!

  

Jag diggar verkligen min tunga! ;)

EN söt bild på Mej och Isabelle! <3


/ sofie ling

Av Apan Sofie - 13 december 2010 11:01

aa tja

sitter just nu och retas med min kompis, har tatt hennes saker så hon inte kan jobba. Idag hade vi luciafirande på kyrkan för skolan. Fan vad fail det blev, sjöng olika saker och tappade bort oss och sånna saker. Plus att Lucian som är Malin Skoog bara rörde lite granna på läpparna och det såg inte ut som om hon ens sjöng, hon mimade typ:O  Och man tycker ju att Lucian borde anstränga sig lite mera:O HOn sög i alla fall inte, hon var värst om jag ska säga det själv.

Och snart är det Lunch, är så hungrig att magen kurrar hela tidn


/sofie Ling

Presentation


Sofie Ling heter jag och jag bor i en liten by som Heter Hammarstrand som ligger i jämtland. I min blogg kan ni läsa om mig och lite annat! Jag uppskattar om ni lämnar en kommetar eller ställer en fråga om ni undrar något:D
/sofieannaling

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards