hoflejjens

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Apan Sofie - 12 december 2010 18:51

Heej!

Vill gärna att ni kikar in på min lovebasket och röstar på mig!

http://www.mylovebasket.com/profile/sofie-ling-3547540
Snälla!


/ sofie ling

Av Apan Sofie - 12 december 2010 18:17

aa tja!

Har uppaderat lite på sistone och massa annat men jag har faktiskt inte haft tid. Idag har jag bakat godis, med Dessan. Vi bakade ungefär som polkagrisar fast med lakrissmak och gräddkola. Jätte gott, och vi ska fortsätta baka någon annan gång med:) och dom var jätte goda. Tyvärr har jag ingen bild på dom men jag tog inte med mig kameran.

igår sov Rebecka hos mig, vi kikade på film och käkade gott. Det vart The grown ups:) vi hade jätte kul:) och idag ska Rebecka också sova hos mig för vi har lucia i morgon och hon ska fixa och grejja med våra hår plus att hon inte har någon skjuts heller upp till kyrkan.

Och snart någon gång kommer Rebecka och Isabelle för vi ska träna på luciatexterna  så vi kan dom i huvudet. hehe har frotfarande inte tränat så mycket.

Malin skoog vart lucia -.-' tycker inte att hon passar som det om jag ska vara ärlig och nu är det ingen som ska ta illa upp heller för jag menar inge illa.

avslutar med en bild!

  


/ sofie ling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Ling heter jag och jag bor i en liten by som Heter Hammarstrand som ligger i jämtland. I min blogg kan ni läsa om mig och lite annat! Jag uppskattar om ni lämnar en kommetar eller ställer en fråga om ni undrar något:D
/sofieannaling

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards