hoflejjens

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Apan Sofie - 6 december 2010 18:49

aa tja!
igår skrev jag inge mera än det dära på morgonen men det var för att tangentbordet gick söndert så vi fick köpa ett nytt. Men nu skriver jag. Om ni har lust att vera vad jag ska göra denna vecka som är ganska skönt så kan jag berätta det:D  Denna vecka har vi inte mycket lektioner alls. Idag hade vi 1 seriös lektion, i morgon har jag ingen och lika med på Onsdag, ska till stan då. På Torsdag har jag nobellunch super kul. Och nu kommer vi till det jobbiga. Jag ska ha två prov i musik och engelska, så plugg plugg plugg blire till å göra. Ni kanske inte tycker det låter så jobbig. Men  det äre faktiskt, plus att jg ville göra ett nobeltal och det talet kommer inte bli av för att jag inte har några mer lektioner att jobba med det till...

a men bilderna från nobelen kommer nog på fredag, om inte redan på torsdag!!

Jag kommer ha en blå klänning, och svarta skor mede nitar. Och håret har jag ingen aning om, jag har ju så pass kort hår så vi får se.

     

ni ser ju mitt korta svarta hår, hehe.  en tokig bild på mej och min syster.

/sofie ling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sofie Ling heter jag och jag bor i en liten by som Heter Hammarstrand som ligger i jämtland. I min blogg kan ni läsa om mig och lite annat! Jag uppskattar om ni lämnar en kommetar eller ställer en fråga om ni undrar något:D
/sofieannaling

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards